Köp dina vintage kläder på nätet

Köp dina vintage kläder på nätet
FixaStilen - En butik fylld med färgglada kläder, skor, väskor mm

Tuesday 2 March 2010

Sytt men inte bloggat!

För ett par veckor sedan lanserades en ny väsk-kollektion om ca 8 modeller som jag designat och sytt upp. Har haft fullt upp med att sy fler så jag har inte bloggat om det.
Men här är tygerna jag använt. Överst en riktig tygfavorit "Pompelmona" designat av Sven Fristedt. Det tog emot lite att klippa i tyget då det är väldigt svårt att få tag på och ganska "exklusivt". Men jag är glad att jag gjorde det.


De här vintage tygerna gillar jag också så de blev flera väskor och neccessärer i dem också.
Alla finns att se och köpa hos FixaStilen nätbutik.

7 comments:

annika c said...

Så fina tyger allihop! Makalöst fina. Måste snart inhandla lite på FixaStilen...
Tack för de raraste kommentarerna på min lilla blogg.
Kram!

Ann Granlund, textiltryckare said...

Superfina tyger och väskor med :-)

Jo said...

Vilka härliga färger! Jag letar och letar efter sådana tyger på tradera, loppis osv, men lyckas verkligen aldrig hitta några! Morr! Men du lyckas, och gör dessutom finfina väskor av dem!

Unknown said...

Så mange lækre stoffer !

tavelhus said...

Du är bäst!

Randiga Tråden said...

Tygerna är verlkigen fina.

Lady Thirty said...

åh!