Köp dina vintage kläder på nätet

Köp dina vintage kläder på nätet
FixaStilen - En butik fylld med färgglada kläder, skor, väskor mm

Monday 22 June 2009

3 saker jag vill berätta

1. Det är något fel på min blogg! Sedan några dagar syns vissa bilder på högra sidan inte längre, bland annat hela listan över länkar. Jag har alltså inte tagit bort länkarna till mina favoriter! Har provat olika datorer och ibland syns de och ibland inte, så det verkar vara bloggen det är fel på och inte min dator. Skulle vara intressant att veta om ni ser dem eller om någon annan med blogg har samma problem och kanske till och med en lösning?

2. Jag har semester och kommer förmodligen att uppdatera lite då och då...när andan faller på.

3. Jag önskar alla fina bloggbesökare en härlig sommar!
Vi ses snart.

13 comments:

Strumpetossa said...

Jag ser alla länkar och allt...har tyvärr ingen lösning åt dig. :(

Trevlig sommar!

Unknown said...

Jeg har også dine links.
Er ikke særlig begavet ud i computere, så kan desværre ikke hjælpe.
Du må ha en dejlig ferie og vil glæde mig til at høre fra dig , i ny og næ :-)

Minmill said...

Jeg har hørt at Blogger har hatt litt trøbbel med dette, men det har aldri skjedd hos meg. Det viktigste er iallefall at blogginnleggene vises, for det er dem jeg vil se/lese.

Ønsker deg en god og fin ferie. Det er deilig med fri fra både jobb og blogg. Ikke sant?

Enjoy! Minmill

Lotten said...

Jag ser alla bilder och länkar..... Verker inte vara något fel här iallafall! Hoppas att du får en trevlig semester!

Kram Lotten

Brigg said...

så kjedelig da!! håper det ordner seg! ha en nydelig ferie:-)

Anonymous said...

Det hände på min blogg också men det kom tillbaka av sig själv.
/klockarbarn

Ann Granlund, textiltryckare said...

Hej, jag ser också alla dina länkar och allt annat på sidan. Trevlig semester, hoppas du ändå hinner blogga nån gång emellanåt.

Tant Grön said...

Jag kan se allt, men jag har hört fler som har blogspot som har haft problem med diverse.

Karolin said...

Jag ser länkarna :)

Ha en underbar semester!

frisky frog said...

På min dator är din blogg lika fin som vanligt. Allt ser ut att vara med...
/Ha en riktigt skön ledighet!

Lady Thirty said...

en härlig sommar till dig med :D

Anonymous said...

Skön sommar önskas ni! kram k

Anette {foreldremanualen} said...

Det har vært mye tull når man bruker Internet Explorer i det siste (har skrevet litt om det på bloggen vår.

Anbefaler virkelig å gå over til Firefox i steden, kanskje det kan rette problemet?